دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی فیلم هیجان انگیز رمز داونچی

معرفی فیلم هیجان انگیز رمز داونچی

Davinchi code

یک قتل در لوور ، پروفسور رابرت لنگدون ، یک "نماد شناس" از هاروارد را به یک سفر خطرناک که قلب "بزرگترین پوشش تاریخ بشریت"است، هدایت می کند. که شامل شوالیه های معبد ، فرقه ها ، آثار هنری و بسیاری از موارد است که 2000 سال پیش اتفاق افتاده است. همراه وی در سفر افسر پلیس فرانسه سوفی نئوو (آدری توتو) است. آنها برای قتل لوور در نظر گرفته شده اند .. سونیر راهبی است که در لوور به قتل میرسد که متوجه شد فقط چند دقیقه فرصت زندگی دارد و باید راز مهم خود را به مورد اعتمادی منتقل کند ، با خون خود یک پنج ضرب در شکم خود نقاشی می کند و سپس یک دایره می کشد و خود را به مرکز دایره می کشد. او همچنین یک کد ، یک خط اعداد و دو خط متن با جوهر نامرئی روی زمین می گذارد.

رمز داوینچی ریتم های عجیبی برای یک فیلم هیجان انگیز دارد. تقریباً 30 دقیقه از زمان فیلم می گذرد تا به یک نتیجه گیری پیش بینی شده برسد. عجیب است که قسمت های "پر حرف" فیلم از قسمت های جنبشی جالب ترند. دلیلش این است که ، وقتی صحبت از توضیح توطئه می شود ، کد داوینچی کار چشمگیری در ترکیب واقعیت ، گمانه زنی ها و داستان های ناب در ترکیبی جذاب (البته عجیب) انجام می دهد.

صحنه هایی که درخشش واقعی دارند صحنه هایی است که در آن کارگردان ران هوارد مهارت های خود را به عنوان یک کارگردان تصویری به نمایش می گذارد. هنگامی که ما برای اولین بار با لنگدون آشنا می شویم ، او در حال سخنرانی در مورد معنای نمادها است. کالبد شکافی Teabing در "شام آخر" و توضیح او درباره ماهیت جام مقدس بسیار جذاب است. نحوه ابتکار لنگدون از مقبره ایساک نیوتون برای شکستن یک کد ، نوعی اختراع است. آیا قانون داوینچی کفرآمیز است یا مقدس؟ 

این ماجراجویی اقای لانگدون فیلم را بسیار جذاب میکند.



طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده